Newbie - momswayofliving.blogg.se

momswayofliving.blogg.se

Newbie

Publicerad 2015-01-24 14:26:54 i Allmänt,

 
Äntligen helg. Alexander har jobbat kväll hela veckan så honom har vi inte sett så mycket av. Men denna helg är han ledig. Idag tog vi en tripp ner på stan.
 
Hela familjen har hamnat i ett beroende av pysslande, mest pärlande. Nu har vi runt 25 000 pärlor i olika färger haha. Och jag har även köpt sprayfärg, bokstäver, plus annat i pysselväg. Ska visa nån dag vad det blir av allt.
 
Kunde såklart inte hålla mig ifrån butikerna med bebiskläder. 
 
 Åh newbie är ju så fint, denna body har jag tittat på många ggr och nu kunde jag inte hålla mig. Det som stör mig är priserna på barnkläder. Ni vet tag 3 betala för 2? En body kostar 99 kr där (inget speciellt tryck på vodys mest basplagg) medans en newbiebody kostar runt 89 kr? 
Nu är iaf jag och Liam hemma de andra grabbarna är i pulkabacken innan vi ska hem till mina föräldrar på middag.
dagens Liam.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela