första gympasset - momswayofliving.blogg.se

momswayofliving.blogg.se

första gympasset

Publicerad 2015-01-29 08:03:35 i Allmänt,

Igår gick grabben på dagis för första gången på jättelänge och han ska dit idag igen. Peppar peppar att han inte drar hem en massa sjukdomar!
 
I tisdags var sambon ledig så jag passade på att lämna Liam med honom själv för första gången. Jag var nervös hela dagen inför detta haha. Först solade jag sen tränade jag på gymmet med en kompis. Det gick över förväntan. Jag älskar att utmana mig själv och älskar att lyfta tunga vikter och bli starkare så det var jobbigt under graviditeten att inte få maxa. Jag började jättelugnt men jag blev svettig ändå, våga ju knappt lyfta haha men om några månader kan jag börja på riktigt!
 
En gårdagens Liam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela