Bra vikt! - momswayofliving.blogg.se

momswayofliving.blogg.se

Bra vikt!

Publicerad 2015-01-12 14:54:55 i Allmänt,

Bvc idag. Nu 3 veckor gammal väger han 4310 gram och är 54 cm lång. På en vecka har han gått upp 350 gram och växt 1 cm! Jag är så stolt över oss båda speciellt eftersom jag kämpar som en galning med amningen, han suger snett busungen och det gör sååå ont i brösten hela dagarna. Men nu är jag mer motiverad till att fortsätta kämpa, jag är envis och SKA få det att funka.
 
För övrigt så är Liam en otroligt lugn och nöjd bebis. Han är mycket vaken på dagarna, sover bra på nätterna och skriker mer el mindre aldrig han smågnäller bara när han är hungrig. 
 
Åh min fina prins. Förresten så måste jag tacka alla som köpt så fina kläder till Liam och även till Leon. Denna body fick han av Hanna och Rickard. Älskar den!

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2015-01-12 20:05:04

Åh jag dör, så söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela