som ett brev på posten - momswayofliving.blogg.se

momswayofliving.blogg.se

som ett brev på posten

Publicerad 2015-02-11 16:54:42 i Allmänt,

Medans man väntar på maten är man produktiv o bloggar? För 2 dagar sen märkte jag att Liam lät lite täppt och han hostade till några gånger mitt på dagen och framåt kvällen var han jättetäppt. Tur att jag köpt näsdroppar i förebyggande syfte. 
 
Idag är han sämre stackaren, svårt att få luft när man är täppt. Kört med nässug och näsdroppar och så ligger han med huvudet högt. Hostan lite värre den med peppar peppar att han inte är värre inatt el imorn. Ont i mammahjärtat när man är maktlös. 
Vi tog oss iaf en frisk promenad i solen idag och jag råkade komma hem en matta rikare.
 
Älskar den butiken, har lite finare och modern inredning! Så har jag fastnat för labyrinthyllorna som är moderna nu men att ge nästan 1200 för en hylla svider lite för mkt. Önska kan man ju göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela