Rs virus - momswayofliving.blogg.se

momswayofliving.blogg.se

Rs virus

Publicerad 2015-02-13 01:33:27 i Allmänt,

Klockan är snart 1.30 på natten.  Liam blev förkyld i måndags och har bara blivit sämre för varje dag. Idag var hans andning värre och vi bestämde oss för att ringa till barnmottagningen.  Väl där så kunde en diagnos ställas, rs virus.  Det som vi kämpat så mkt för att undvika. 
 
Han fick adrenalin för att kunna andas lättare så vi fick åka hem efter en stund.  Sambon som skulle jobbat kväll fick lämna jobbet och ta Leon. Senare kom mina föräldrar in och hämtade Leon så vi kunde ha Liam att fokusera på. Om andningen skulle bli värre på kvällen så skulle vi åka till akuten. 
Så kl 21.30 åkte vi in igen för att andningen var jobbig. Lite adrenalin fick han igen. Så vi var hemma runt 00.30. Vi har bestämt att vi ska turas om o sova.  Jag erbjöd mig att vara vaken först de ångrar jag nu. Jag är SÅ trött mina ögon går i kors o svider.
 
Anledningen till att vi inte blev inlagda beror på att det är mycket infektioner o sjukdomar på barnmottagningen som kan smitta och eftersom Liam är så sjuk nu är det ingen bra ide. Blir nog att åka tillbaka imorn bitti igen.
 
Trodde att vi skulle lyckas undvika rs viruset men när han blev sjuk i måndags fick jag direkt en känsla av att det kunde vara ra viruset. 
Mitt lilla hjärta, jag känner mig så maktlös samtidigt så har jag verkligen gjort allt jag kunnat. Vill bara att tiden ska gå nu så han får bli frisk.
En sjuk liten Liam 💜
 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2015-02-13 07:27:47

Neej!! Stackare, hoppas han kryar på sig fort!
Här har vi en liten kille som är lite snorig men har inte blivit mer än så, tack och lov!
Krya på er!!!

Postat av: Hannah

Publicerad 2015-02-13 10:55:14

Men lilla fisen <3 Samma här, vi har undvikit folk i månader men ändå drabbas man av de där små kusarna. Nu hade vi inte Rs, men jobbigt nog för de små att vara sjuka. Hostan Lisa har riktigt hör man hur ont det gör och river i bröstet på henne, och då får jag nästan tårar i ögonen själv. Fy :( Krya på er!

Postat av: Gravidresan

Publicerad 2015-02-16 13:25:14

men stackars liten 😢 fy vad tråkigt att höra, Rs är man ju så rädd för... Hoppas han kryar på sig fort! ♡ kram till er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela