Mer inredning - momswayofliving.blogg.se

momswayofliving.blogg.se

Mer inredning

Publicerad 2015-02-06 14:03:08 i Allmänt,

Grabben har sån fruktansvärd hosta, han hostar i ett. Så det blir inte att vara ute och leka i snön precis. Idag är det ju jättefint väder också och jag vill ju bara UT UT UT! Sambon jobbar till 19 ikv och sen hela helgen så det är ganska dött här hemma.
 
Hur får jag tiden att gå då? Både igår och idag har vi bakat. Igår kladdkaka och idag cupcakes!
Men framför allt så tar jag hand om vardagsbestyren, städa osv. Jag pysslar även en del, fått upp ögonen för DIY och köpt sprayfärg från Montanagold. Här är lite jag gjort.
 
 
 
Vasen var innan helt blank så den har jag sprayat och även ljusstakarna som var i sin ordinarie färg. Hjärtat fick jag av min mormor i julklapp för typ 15 år sen. Spegeln är ny, från mio så nu är jag rätt nöjd med hallen.
 
 
Även sprayat dessa stakar. Skänken är från ikea, men jag tröttna lite så jag köpte decorplast för några veckor sen och satt på. Marmormönstrat som ni ser, även en gammal skokartong fick sig en omgång.
Har skapat en instagram för bara inredning, Ellyskrypin heter den. Kommer uppdatera den oftare med inredning än här, plus att det kommer visas en del återbruk så kika gärna in!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-06 22:05:53

Jättefint! Så kul att pyssla hemma, det intresset eskalerade när jag blev hemma-mamma :)

Postat av: Hannah

Publicerad 2015-02-06 22:06:48

Det var jag som skrev det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela