Isolering - momswayofliving.blogg.se

momswayofliving.blogg.se

Isolering

Publicerad 2015-02-13 16:28:18 i Allmänt,

Åkte tillbaka till barnmottagningen vid lunch idag och läkaren beslutade då att lägga in oss. Så nu ligger vi på isoleringen och får inte vistas i korridor el matsal. Adrenalin ska inhaleras var 3e timma. Min fina prins vad jag önskar att jag kunde va sjuk ist för dig. Det känns skitjobbigt o jag bara längtar tills han blir frisk igen, eller iaf att han ska bli på bättringsvägen.  Om det blir ett 3e barn så ska jag försöka planera in att inte få under hösten el vinter halvåret!  Dumma baciller...
 
 
En sjuk Liam och en sliten, trött och vrålhungrig mamma som bara ätit ett kokt ägg idag! 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2015-02-16 08:07:03

Hur går det för er? Hoppas Liam är bättre!!
Kramar

Postat av: jenny

Publicerad 2015-02-16 13:36:05

Usch! Hoppas han kryar på sig fort!

Postat av: Hannah

Publicerad 2015-02-18 17:29:48

Usch, krya på er <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela