6 veckor - momswayofliving.blogg.se

momswayofliving.blogg.se

6 veckor

Publicerad 2015-02-02 10:27:59 i Allmänt,

Igår blev plutten 6 veckor. Vart tar tiden vägen? Haft en bra helg med lek i snön och pulkaåkning.
 
Vi gjorde en rolig snögubbe med en vakthund haha. 
Annars har vi inte gjort så mycket i helgen, var på mio och köpte en ny spegel som jag tittat på länge och eftersom jag sålde lite saker så kunde jag lägga dem pengarna på det.
 
 
Igår vände sig plutten från rygg till mage och jag missade det! Han har vänt sig en gång tidigare men de var halvdant haha. Men Alexander såg det iaf. 
 
För övrigt så försöker vi fortfarande hålla oss borta från sjukdomar alla mina nära kompisar är sjuka eller har barn som är sjuka de är rätt trist, synd om dem och tråkigt för oss som inte kan umgås haha. Leon vakna med världens hosta imorse så vi får se om det är förkylning på g el bara nått tillfälligt.
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2015-02-03 01:03:41

Hunden är ju bara så söt!!
Tiden går alldeles för fort!! Vår lille prins är 3 veckor idag..

Hoppas ni håller er friska!
Kram

Postat av: Hannah

Publicerad 2015-02-04 13:26:41

HA! Hunden var ju supercool :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela