Hallonbladste - momswayofliving.blogg.se

momswayofliving.blogg.se

Hallonbladste

Publicerad 2014-10-28 08:42:01 i Allmänt,

Hade en supertrevlig dag i Linköping igår med 2 fina tjejer. Vi shoppade lite, åt god mat, fikade, pratade lite skit och bara hade det bra. Innan vi åkte lämna jag urinprov på mvc för att se så jag inte går med nån uvi, de skulle ringa mig så jag får vänta och se helt enkelt.
 
Igår köpte jag hallonbladste på Life, någon som har provat det innan som kan berätta hur effekten var?
 
 
Tänkte börja dricka det när jag gått 35+0 veckor. Så om typ 2 veckor. Jag drack aldrig det när jag var gravid med Leon. Efter den förlossningen trodde jag aldrig att jag skulle sluta blöda. Blödde ganska rikligt i 8 veckor, så därför ska jag testa att dricka dehär. Funkar de inte, ne då har jag iaf provat.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-10-28 17:56:07

http://www.nyttigt.eu/influensa-2012-201-skydda-dig-mot-influensan-men-oroa-dig-inte-i-onodan/

Ska inte det vara igångsättande också?

Postat av: Hannah

Publicerad 2014-10-29 21:02:08

Bara hört att det smakar äckligt :) Jäklar vad jobbigt att blöda så länge efteråt! Jag har slutat blöda i princip direkt, det har verkligen varit skönt!

Postat av: Jessica

Publicerad 2014-10-30 09:31:53

Tack själv för i måndags! Hitta du ngt bra i ullared? Bärselen fick jag ge ca 650:- för den var nedsänkt till 800 någonting från ordinarie pris på 1100. Handlade man över 1000:- fanns det en rabattkod att använda som funkade på redan nedsänkta priser :) det finns flera bärselar på rean hos lekmer.

Postat av: Marina

Publicerad 2014-10-30 09:32:55

Jag drack det när jag var gravid med sonen. Jag blödde i ungefär 4 veckor, men inte jätterikligt vad jag vill minnas. Det sägs även kunna vara igångsättande men jag gick 12 dagar över tiden trots flitigt drickande :)

Postat av: Marina

Publicerad 2014-10-30 09:32:58

Jag drack det när jag var gravid med sonen. Jag blödde i ungefär 4 veckor, men inte jätterikligt vad jag vill minnas. Det sägs även kunna vara igångsättande men jag gick 12 dagar över tiden trots flitigt drickande :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2014-10-30 19:45:06

Jag började dricka i v 37-38? Och om det var pga teet eller inte vet jag inte men jag fick ofta sammandragningar efter varje kopp! Sigrid kom två dagar innan tiden och jag blödde bara två veckor :) funkar det inte så är det ju iaf nyttigt! ;)

Postat av: marika

Publicerad 2014-11-06 13:56:05

Jag drack det också och nu snart 2 veckor efteråt så blöder jag knappt. Hade knappt eftervärkar heller första tiden. Och amningen kom igång direkt! Dock dricker jag inte de längre även om de sägs vara bra för amningen. Men vill bara säga att lifes innehåller bara 50% hallonbladste. Men bÖrjan med det och köp i vecka 37 te som är helt rent! =) finns på nätet för typ 50 kr. Och de startat inte förlossningen men du kan dock få mer sammandragningar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela