Ångest - momswayofliving.blogg.se

momswayofliving.blogg.se

Ångest

Publicerad 2014-11-02 08:28:29 i Allmänt,

Kl 9 gåe jag på sista arbetspasset. Kl 19 ikv slutar jag.  Hur känns det? Den frågan har jag fått hela veckan. Och de enda jag känner JUST NU är ångest. 
 
Jag ska alltså gå hemma i typ 1 år?! Jag hoppas att denna känsla försvinner snart och ändras till att ja känner gud vad skönt och mysigt att vara hemma.  
I fredagskväll när jag kom in på kontoret stod detta där
 
Gav mig lite mer ångest hehe. Men som jag sa sist så kommer jag tillbaka en dag. Förhoppningsvis finns en tjänst ledig när min mammaledighet är slut!

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2014-11-02 14:23:41

Jag har varit hemma nästan 2 år med mina barn och nu vet jag inte med tredje, tänkte plugga nästa höst. Men jag tänker såhär, att även om jag är hemma två år nu så har jag ändå 32 år kvar att jobba sen. DET ger mig ångest haha :) Så det är en fin chans att vara hemma och njuta, det är liksom enda gången i livet

Postat av: Hannah

Publicerad 2014-11-24 21:24:26

Hallå hur går det för dig?

Svar: Hej! Jo det går bra, en liten pojke föddes den 21e december bf+7! Kommer börja blogga igen nu :) hur går de för dig? Ja kommer inte in på din blogg:/
momswayofliving.blogg.se

Postat av: Life of Johanna

Publicerad 2014-12-01 10:11:17

Så fin blomma! :)

Postat av: Life of Johanna

Publicerad 2014-12-01 10:11:17

Så fin blomma! :)

Postat av: Hannah

Publicerad 2014-12-25 20:54:46

Hej! Vad roligt att höra, grattis till gossen! Gick allt bra? Kul att du ska börja skriva igen. Jag låste bloggen ett tag men fick så mycket skäll av alla så nu är den öppen igen ;) God jul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela